Weekend: Just me and the TV

27.10.08

Aku terlalu berharap agar sesiapa yang cipta sms2 bangang kat iklan tv (Chipmunk nyanyi lagu raya, baby nyanyi lagu Akon etc etc) tu supaya drop dead. Ianya menyakitkan hati, membosankan dan merugikan. Drop dead. Please.


and Azwan Ali.

Oh...and Happy Deepavali.

Same old shit. Different day

6.10.08

Bak kata Morgan Freeman dalam filem Shawshank Redemption (yang bagi aku merupakan filem terbaek yang penah aku tengok sepanjang riwayat aku). Cuma yang lain sikit tu, dia di dalam penjara; aku masih bebas berkeliaran. Tapi aku masih rasa sepert di dalam penjara. Fuh falsafah sungguh.

Anyway...semua orang dah masuk kerja. Yang mana yang student dah masuk kelas. perut semakin boroi. Lemak di bawah dagu makin noticeable. Demam selsema batuk menjadi kebiasaan. Duit jangan cakap lah. Waktu ni la buat baik dengan kawan nak pinjam duit. Yang datang claim hutang pun banyak juga. Bile dipikir balik...tak best sebenanye raya ni kan?

So sesiapa yang ada nak buat open-house tu...jemput-jemput la ye. Saya nak saving. Kalau boleh buat je weekdays waktu lunch. Tapi make sure rumah dekat-dekat dengan Midvalley la ye. Saya takde transport.

Yeszaa boss kat HongKong tak balik-balik lagi. Semoga tiket kapal terbang dah habis. So boleh aku makan gaji buta kat sini.

Bye